Vi leverer på 1-3 hverdage | Fri fragt ved 400,- | Fuld returret i 30 dage | FindSmiley for natuli.dk
»handelsbetingelser
handelsbetingelser2018-05-29T22:48:50+00:00

HANDELSBETINGELSER

Følgende handelsbetingelser er altid gældende, når du handler hos nátuli.

Generelle oplysninger

Juridisk navn: Natuli ApS
Virksomhedsform: Anpartsselskab
CVR-nr.: 38350676
Adresse: Kildegården 2, 3TH
Postnr./By: 8000 Aarhus C
E-mailadresse: info@natuli.dk
Telefonnummer: +45 6064 9157
Etableringsår: 2017

Priser

Alle priserne på natuli.dk vises inkl. moms, men indeholder ikke kreditkort og/eller andre afgifter, gebyrer eller fragt. Disse vil dog altid blive fuldt oplyst, inden afslutningen af købet.

Fragt og levering

Fri fragt ved køb på min. 400 kr. og ellers et fast lavt fragtgebyr fra 35 kr.

Vi forsøger altid at sende din ordre hurtigst muligt og du kan derfor regne med at modtage den i løbet af 1-3 hverdage, efter at vi har modtaget din ordre.

Alle varer sendes med PostNord eller GLS, så hvis du ikke er hjemme når din bestilling bliver leveret, kan denne afhentes på dit lokale posthus eller nærmeste pakkeshop efterfølgende.

natuli.dk kan ikke drages til ansvar for eventuelle forsinkelser hos PostNord eller GLS. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender natuli.dk naturligvis en ny leverance uden beregning.

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af PostNords målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan tage 2 dage.

Alle varer leveres kun så længe lager haves. Der tages forbehold for restordre, udgåede varer, trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.

Faktura

Vi sender altid en faktura for din bestilling på mail. Denne faktura bør du gemme i tilfælde af reklamation. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar af fakturaen pr. e-mail, er du altid velkommen til at kontakte os.

Fuld returret

nátuli yder 30 dages fuld fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer. Fortryder du købet, har du 30 dage fra den dag du fysisk modtog dine varer, til at returnere dem igen.

Du har pligt til at returnere varer i væsentlig samme stand og mængde, som de er modtaget. Varer der returneres må ikke være brugte eller beskadigede og skal returneres i original emballage.

Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen.

Du bedes udfylde denne fortrydelsesformular og maile den til os på info@natuli.dk. Yderligere bedes du oplyse dit registreringsnummer og kontonummer i samme mail, så vil beløbet blive tilbageført dertil hurtigst muligt.

Fortrydelsesformular

Ombytning

Alle ordrer kan byttes indenfor 30 dage, men du skal selv betale fragten for varer der returneres og modtager så de ombyttede varer fragtfrit fra os.

Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde som den er modtaget. Varer der returneres må ikke være brugte eller beskadigede og skal returneres i original emballage.

Du bedes sende en mail på info@natuli.dk, med information om dit navn og fakturanummer, samt hvilken vare du ønsker i stedet. Bytter du dine varer til varer med lavere pris, bedes du oplyse registreringsnummer og kontonummer i samme mail, så vil beløbet blive tilbageført dertil hurtigst muligt.

Varer kan kun ombyttes til varer til samme eller lavere pris (så får du restbeløbet udbetalt). Ønskes en vare til en højere pris, bedes du afgive en ny ordre.

Forkert adresse eller ikke afhentet pakke

Skriver du en forkert adresse eller undlader oplysninger som gør, at Post Nord eller GLS ikke kan levere din pakke, eller at du ikke afhenter den på dit posthus inden for den angivne tid, så den bliver sendt retur til os. I det tilfælde vil du komme til at hæfte for et ekspeditions-/fragtgebyr på kr. 50,-, hvis vi skal sende varen til dig igen.

Det er din pligt som kunde at tjekke og sikre dig at du har indtastet de korrekte oplysninger, så Post Nord eller GLS har mulighed for at aflevere din pakke.

Reklamation

nátuli yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fejl og mangler som konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler skal meddeles natuli.dk indenfor rimelig tid, efter at fejlen eller manglen er blevet opdaget, eller burde være blevet det. Returvarer bedes vedlagt information om dit navn og fakturanummer, samt hvad der er galt med varen.

I forbindelse med reklamationssager afholder natuli.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang. Varer der returneres med reklamation, bliver erstattet af en ny leverance indenfor 7 dage fra modtagelsen. Har vi ikke længere den tilsvarende vare, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 dage.

Den defekte vare sendes til:
Natuli ApS
Kildegården 2, 3TH
8000 Aarhus C

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettes til info@natuli.dk eller telefon: +45 6064 9157 inden det defekte produkt returneres.

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Refusion sker ved en bankoverførsel til din bankkonto. natuli.dk har til dette brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto.

Kreditkortbetaling

nátuli modtager flg. kreditkort:

– Visa
– Mastercard
– American Express

I betalingsfasen får du oplyst hvilke varer du har bestilt, samt den samlede pris. Hele vores website er SSL krypteret, så dine oplysninger er sikre, eksempelvis:

– Kreditkortnummer
– Udløbsdato
– Kontrolcifre (Findes bag på dit kort)

Når en ordre er godkendt, trækkes beløbet først fra din konto, når varen sendes fra nátuli. Såfremt du ikke udfylder oplysningerne korrekt, kan nátuli ikke gennemføre din bestilling.

Du vil ved bestilling modtage en ordrebekræftelse pr. e-mail, hvor du kan printe din faktura ud. Hvis du ønsker en ny faktura sendt pr. mail, så skriv venligst dette i en mail til os på info@natuli.dk

Sikkerhed

Når du har samlet de varer du ønsker i din indkøbskurv og gerne vil betale, bliver du automatisk omdirigeret til en såkaldt sikker server.

Al kommunikation mellem dig og natuli.dk foregår på en SSL (Secure Socket Layer) krypteret linje. Denne kryptering sikrer, at ingen kan aflytte eller opsnappe de informationer du indtaster. Selve transmissionen er godkendt af PBS, som sikrer dig den størst mulige sikkerhed omkring transaktionen. Når du befinder dig i en sikker zone, vises i toppen af dit browservindue et lille “Secure Server/lås”-ikon.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os hos nátuli har vi brug for følgende oplysninger:
– Navn
– Adresse
– Telefonnummer
– E-mailadresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos natuli.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.

Den dataansvarlige hos nátuli har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige er Asge Holler, tlf: +45 6064 9157

Oplysninger afgivet til natuli.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand. Som registreret bruger hos natuli.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig.

Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til nátuli via e-mail: info@natuli.dk

Bilæggelse af strid

Hvis du vil klage over dit køb skal du tage kontakt til os.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby via www.forbrug.dk

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark.

Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Har du øvrige spørgsmål vedr. disse handelsbetingelser, kan du rette henvendelse til os.